Zmień język Zmień język

Paczkomaty InPost

1. Co to jest Paczkomat InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2. Kto może korzystać z Paczkomatów InPost?

Z Paczkomatów InPost mogą korzystać zarówno firmy, jak i odbiorcy indywidualni.

3. Jakie warunki muszę spełnić aby skorzystać z Paczkomatów InPost?

Aby odbierać paczki z Paczkomatu InPost nie musisz nawet rejestrować się w naszym systemie. Zrób zakupy przez Internet, a po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Jeśli prowadzisz firmę i interesuje Cię stała współpraca prosimy o kontakt!

4. Jakie są zalety Paczkomatów InPost?

Najważniejsze zalety Paczkomatów InPost to możliwość odbioru przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnie wskazanym Paczkomacie InPost. Co więcej, paczki dostarczane są do paczkomatów do 2 dni roboczych od momentu nadania.

5. Gdzie mogę wybrać Paczkomat InPost?

Wyboru Paczkomatu InPost możesz dokonać w trakcie rejestracji lub podczas zakupów w sklepie internetowym oferujacym tę formę dostawy.

6. Gdzie zlokalizowane są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost zlokalizowane są tak, aby odbiorcy mieli do nich jak najlepszy dostęp, 24 godziny na dobę, przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. Stały nadzór kamer i monitoring ochrony daje nam pewność, że przesyłki Klientów sa całkowicie bezpieczne. Paczkomaty InPost ustawiane są przy marketach, na stacjach benzynowych oraz całodobowych parkingach strzeżonych. Aktualna lista lokalizacji

7. Co zrobić jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera?

Jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera, należy najpierw sprawdzić czy wpisywane dane są poprawne. Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych), 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 - 22:00.

8. Czy możliwe jest nadawanie bezpośrednio w Paczkomacie InPost?

Oczywiście! Możesz nadać przesyłkę wprost z Paczkomatu InPost. Bez etykiety. Prosto i wygodnie. Adresat Twojej przesyłki nie musi być Klientem Paczkomatów tzn. nie musi mieć ani konta ani zdefiniowanego Paczkomatu odbiorczego, a Ty nie musisz drukować etykiety nadawczej w domu. Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.

9. Czy muszę się rejestrować, by móc nadawać/odbierać paczki w Paczkomatach InPost?

Nie, nie ma takiego obowiązku. Wystarczy, że dokonując zakupu w e-sklepie wybierzesz Paczkomaty InPost jako formę dostawy i podasz swój e-mail oraz numer telefonu komórkowego.

Google+