Zmień język Zmień język

Przedłużenie odbioru paczki

1. Kiedy mam wysyłać SMS, żeby przedłużyć odbiór paczki?

SMS w obu przypadkach należy wysyłać między otrzymaniem powiadomienia o upływającym czasie odbioru paczki i możliwości przedłużenia tego terminu, a informacją o przeniesieniu paczki do oddziału.

2. Jak jest naliczany czas przedłużenia odbioru paczki?

48h lub 24h liczymy od momentu planowanej daty zwrotu przesyłki do naszego oddziału. W odpowiedzi na SMS przedłużający odbiór paczki otrzymujesz dokładną datę i godzinę, do kiedy Twoja przesyłka będzie czekać w Paczkomacie.

3. Ile razy mogę przedłużać odbiór paczki?

Maksymalnie 2 razy. Za trzecim razem otrzymasz SMS o treści: Czas odbioru paczki mozesz przedluzyc max 2 razy. Odbierz paczke do godz. xx:xx w dniu xx-xx-xxxx lub przeniesiemy ja na kolejnych 11 dni do oddzialu InPost.

4. Czy mogę przedłużyć odbiór paczki, wysyłając SMS z innego nr telefonu komórkowego, niż się otrzymało wiadomość o możliwości wydłużenia terminu odbioru?

Nie, nie można. Odbiór paczki należy przedłużyć wysyłając SMS wyłącznie z numeru, na który dostało się odpowiednią wiadomość.

5. Skasowałam/em SMS z informacją jak przedłużyć odbiór paczki. Co mam zrobić?

Instrukcja jest bardzo prosta. Jeżeli nie masz konta w Managerze Paczek lub zgromadzone tam środki są niższe, niż 4 zł, wyślij SMS o treści: In0xxxxxx na nr 7431, gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru Twojej paczki.

Jeżeli korzystasz z Managera Paczek i stan konta wynosi minimum 4 zł, wyślij SMS o treści In0xxxxxx na numer 70120, gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru Twojej paczki.

Google+